מסיעת הבית היהודי במועצת העיר נמסר, כי בשעה טובה ומוצלחת נחתם היום החוזה לבניית 2 מבנים לתנועות נוער, במגדל המים לאריאל בנים ובנופי אביב לתנועת עזרא.
יישר כח לרב חיים בן מרגי על כל העשייה לקידום ההסכמים. שבוע הבא ב"ה יצאו החוזים לפרסום לקראת מכרז. יישר כח לחברי מועצת העיר רינה הולנדר סגנית ראש העיר ולניסים בריח הממונה על תנועות הנוער הדתיות שדחפו לחתימת החוזים.