קובי גינון, המנכ"ל והבעלים של 'רימקס - נדל"ן סיטי' השתתף היום בכנס מצטיינים של הרבעון האחרון של שנת 2018.
"היה לנו הכבוד להיות חלק מהמצטיינים של הרשת הגדולה בישראל- רימקס. תודה לסוכני המשרד וללקוחות שלנו שבזכות העבודה והאמונה בנו הגענו להישגים טובים." מסר לשמשנט.
ישר כוח והמשך הצלחה בהמשך!