קובי גינון, המנכ"ל והבעלים של 'רימקס - נדל"ן סיטי'  השתתף היום בכנס מצטיינים של הרבעון האחרון של שנת 2018.

"היה לנו הכבוד להיות חלק מהמצטיינים של הרשת הגדולה בישראל- רימקס. תודה לסוכני המשרד וללקוחות שלנו שבזכות העבודה והאמונה בנו הגענו להישגים טובים." מסר לשמשנט. 

ישר כוח והמשך הצלחה בהמשך!