היום סמוך לשעה 15:00 התקבל דיווח בחדר המבצעים של תחנת כבאות והצלה בית שמש על שריפת מבנה במושב בקוע.
ארבעה צוותי כיבוי והצלה בפיקודו של להב רונן עזמה מתחנות בית שמש/נחשון הוזנקו למקום.
לוחמי האש שהגיעו למקום השריפה, הבחינו כי מדובר במבנה מגורים הבוער כליל כשעל גגו, ישנם לוחות חשמל פוטו וולטאיים (לוחות חשמל סולאריים) וכי ישנה סכנה לקריסה של הגג.
לוחמי האש חדרו לתוך המבנה הבוער, תוך כדי סיכון עצמי, וזאת כדי לוודא, כי אין לכודים במבנה הבוער.
במקביל ביצעו הצוותים, כיבוי של המבנה הבוער, מניעת התפשטות האש למבנים סמוכים ואוורור העשן הרב הרעיל והסמיך שהצטבר במקום.
תוך כדי פעילות צוותי הכיבוי במקום, קרס גג המבנה לתוכו ונזק כבד נגרם לבית מהקריסה ומקרינת החום והעשן הרב.
בסיום הסריקות בתוך המבנה הבוער, לא אותרו לכודים או נפגעים.
בשלב זה, הצוותים עדיין פועלים במקום לכיבוי סופי של המבנה.