פעילות משטרתית הכוללת תצפיות, מארבים וחסימות 'חכמות' בצירי הנסיעה, הביאו למעצרם של שוהים בלתי חוקיים באזור העיר בית שמש
שוטרי משטרת ישראל שפעלו בגזרת העיר בית שמש, הביאו, אמש, למעצרם של 5 שוהים בלתי חוקיים שהחזיקו אישורי שהייה מזויפים שעלותם מאות ואלפי שקלים. כלל החשודים נעצרו להמשך חקירה של משטרת ישראל שבסיומה ניתנה הצהרת תובע ע"י יחידת התביעות של משטרת ישראל.
הפעילות המשטרתית והצעדים בהם נוקטת המשטרה השוהים הבלתי חוקיים, מהווים נדבך חשוב ומרכזי במאבקה הנחוש של המשטרה באלו השוהים שלא כדין בשטחי ישראל, שכן אלו שימשו בעבר ועלולים לשמש כפלטפורמה לפעילות פלילית ופח"ע וזאת בכדי לשמור על סביבת חיים בטוחה לכלל האזרחים