ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, אירחה היום בלשכתה שבעירייה את יו"ר זק"א, יהודה משי זהב. בלוך ציינה את חשיבות המפגש: "מלבד הפעילות המקורית של כבוד המת והצלת חיים, זק"א והנהלת קניון נעימי מקדמות גם תוכניות להעצמת נשים חרדיות, ואני שמחה לעזור ולתווך בין הארגונים לבין נשים חרדיות בעלות השפעה בבית שמש".
בנוסף, נפגשה ראש העיר עם תלמידים מבית הספר ברנקו וייס, אותו ניהלה עד לפני 5 שנים. התלמידים באו יחד עם המנהל אבי אור ואנשי הצוות החינוכי אלברט אמסלם ודני פרדקין להציג יצירות אמנות שיצרו בבית הספר. "היצירות הללו עוסקות באחדות ובחיים משותפים בעיר, כפי שאני מאמינה שכולנו רוצים שיקרה", מסרה בלוך בהתרגשות.