ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, אירחה היום נציגים מתוכנית עתידים בצה"ל, יחד עם נציגים מבתי הספר בבית שמש בהם פועלת התוכנית. וכנית עתידים מכינה תלמידי תיכון למסלולי העתודה או לשירות משמעותי אחר בצה"ל.
"בייחוד שמחתי לפגוש בוגרים של התוכנית, המכהנים היום כקצינים בצבא ומוכיחים לכולנו שאם רוצים ומשקיעים – השמיים הם הגבול", אמרה בלוך, "ואני שמחה וגאה לקדם את פעילותה. בקרוב יתקיים ערב חשיפה לתוכנית עבור תלמידי י"א וי"ב מכלל בתי הספר, כדאי לעקוב אחרי הפרסומים".
בנוסף נפגשו עם חיים אביטן, מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, ויחד עם צוותו המקצועי התעדכנו לגבי המתחמים בעיר המיועדים לפינוי-בינוי. זהו חלק מתוכנית רחבה שהעירייה בראשותי מקדמת לחידוש פני העיר הוותיקה והפיכתה לאזור מבוקש ומשגשג, המספק לתושביו איכות חיים גבוהה וסביבת מגורים נעימה ומתקדמת.