הבוקר, סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר התקבל דיווח בחדר המבצעים של כב"ה בית שמש על שריפה בבניין מגורים, בקומה הראשונה מתוך שתיים ברחוב בן קיסמא בעיר.
4 צוותים בפיקודו של רב רשף קובי טובול הוזנקו למקום, הגיעו במהירות, והחלו בפעולות כיבוי, סריקות אחר לכודים ואוורור המבנה מהעשן הרב שהצטבר בו. לאחר מספר סריקות לא נמצאו לכודים ולא דווח על נפגעים באירוע.
נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.