עובדי העירייה, במפגש השבועי, נפרדו היום ממנכ"ל העירייה היוצא מתי חותה. "אני מודה למתי על שנים של שירות מסור למען תושבי בית שמש, ומאחלת לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה", אמרה ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך במעמד זה, בו נערכה היכרות עם ערן בן-דב, שנכנס לתפקידו כסמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש, ועם יעקב כץ שיכהן כסגן מנהלת אגף הגבייה. "אני מברכת את ערן ואת יעקב, עוד צפויה לנו יחד עבודה רבה וקשה להזנקת בית שמש והפיכתה לעיר העתיד של ישראל", סיכמה בלוך.