כפי שפורסם השבוע, מסר ראש העיר, עליזה בלוך, כי בכוונתה לבצע שינויים במספר תפקידים בכירים ובהם מנהל אגף החינוך, שייקרא מעתה אגף חינוך ונוער.

לפני מספר דקות מסרה בלוך הודעה רשמית על סיום תפקידו של יוחנן קירשנבאום: "בהחלטה משותפת שלי ושל מנהל אגף חינוך, יסיים מנהל האגף את תפקידו בעירייה בחודשים הקרובים. זו הזדמנות להודות לו על שנים של עשייה משמעותית לטובת העיר בית שמש ותושביה, וכן לאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה ויעשה. יוחנן - תודה ובהצלחה!".