בקרוב ייצאו מכרזים חדשים לתפקידי מפתח בעירייה - מדובר בניהול אגף תפעול ושפ"ע, אגף חינוך ונוער, מהנדס העיר, מהנדס תשתיות ודובר העירייה.
כפי שפורסם, אוישו לאחרונה תפקידי המנכ"ל, הסמנכ"ל וניהול אגף הרווחה.
את הדברים הנ"ל מסרה אמש ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך במפגש עם עיתונאים. "כדי להגשים את ההבטחות מתקופת הבחירות יש צורך בתשתית ארגונית וניהולית שלצערי עד כה לא הייתה בעירייה", אמרה בלוך, "לאחר אישו התפקידים הבכירים אעבור לתפקידי הביניים, יהיו תכניות עבודה ותהיה עבודה שתביא את השינוי".