במפלגת הבית היהודי ממשיכים לחפש ראש למפלגה לאחר פרישת בנט ושקד.

הפעם באה לידי ביטוי המגמה לאופציה נשית בראשות המפלגה. בין השאר הוצעו שמותיהן של ראש העיר בית שמש עליזה בלוך (שבקושי הספיקה לחמם את הכסא החדש בבית שמש) ושל סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי (המתמודדת בפריימריז בליכוד).

והפעם עלה שמה של עורכת הדין שגית פרץ-דרעי, המעורה זה שנים במפלגה ברמה הארצית והמקומית ואף הייתה במשך תקופה מקורבת מאוד לנפתלי בנט.

בתגובה לשמשנט מסרה פרץ-דרעי: "בגדול - זו פניה מחמיאה מאוד ואני שוקלת אותה בכובד ראש".