במסגרת ביקוריה במוסדות החינוך בעיר התארחה ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, בישיבת אור משה, בית ספר על יסודי לחינוך מיוחד עבור דוברי אנגלית, היחיד מסוגו בישראל. "שוחחתי עם התלמידים ועם הצוות המקצועי המסור, וכן עם מנהלת בית הספר לחינוך מיוחד "תפנית". שני בתי הספר הללו, האחד חרדי והשני ממלכתי, עובדים בשיתוף פעולה הדוק ואני מברכת וגאה מאד על כך", כתבה בלוך בפייסבוק והוסיפה: "לאחר מכן, יחד עם חבריי משה שטרית וישעיהו ארנרייך, אירחנו בעירייה ילדים, הורים ומדריכים ממיזם "מחשב לכל ילד", הפועל בבית שמש זה 20 שנה. הילדים סיפרו על דברים חדשים שלמדו בעזרת המחשב, ו-12 ילדים קיבלו מחשבים חדשים".
ומן התורה אל הקמח... עוד דיווחה ראש העיר בלוך על ביקור במפעלי התעשייה בעיר יחד עם חבר המועצה ישראל מנדלסון מהבית היהודי, על מנת ללמוד עוד על צרכי המפעלים ולגבש תוכניות לשיתוף פעולה הדדי. "ביקרנו בגני ירושלים, מפעל המייצר מוצרים מאבן ונחשב לאחד מחמשת הגדולים בעולם בתחומו; אבקו כימיקלים, מחלוצי התעשייה בבית שמש; ומפעל שגמור, המייצר ומשווק מוצרי מזון בטכנולוגיה מתקדמת", פירטה ראש העיר את מוקדי הביקור וסיכמה: "עיריית בית שמש תסייע למפעלים הקיימים ותעודד הקמת מפעלים עתירי ידע בבית שמש, שיגדילו את התעסוקה לתושבי העיר ואף יהיו מעורבים בפעילות חברתית וחינוכית בעיר".