צוות המורים המדהימים והתלמידות ערכו תחרות מעניינת ויצירתית,
הקונספט המיוחד לתחרות היה "מאסטר שף", כל הקינוחים היו בשילוב פירות החג.
בנוסף הבנות נטעו עצים שנתרמו ע"י קק"ל.
חג שמח.
בבית הספר אמי"ת שחר חגגו את טו בשבט, בדרך מעניינת ומתוקה.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 14:10
צוות המורים המדהימים והתלמידות ערכו תחרות מעניינת ויצירתית,
הקונספט המיוחד לתחרות היה "מאסטר שף", כל הקינוחים היו בשילוב פירות החג.
בנוסף הבנות נטעו עצים שנתרמו ע"י קק"ל.
חג שמח.