כניסת דגל התורה לקואליציה יצרה מצב שבו סיעת שס היא היחידה שנותרה באופוזיציה.
ברשתות השונות פורסמה הודעה קשה המיוחסת לתנועת שס: "תנועת ש"ס רואה בחומרה רבה את התנהלות דגל התורה בבית שמש, אשר הפרה באופן בוטה את הסיכומים עמנו וניהלה בחשאיות מו"מ לכניסה לקואלציית בלוך, חרף כל ההתנגדות שהביעה כביכול. יובהר, שבמהלך כל התקופה האחרונה, הוצע לש"ס כל התפקידים שהוצעו לדגל התורה ואף יותר מכך, אך לאור בקשת דגל התורה שנומקה בשל 'ענייני הדת' דחתה ש"ס את ההצעות ונשארה נאמנה לשיתוף הפעולה. זאת ועוד, גם כשנפוצו שמועות שדגל התורה מנהלים מו"מ מאחורי גבנו, הם דאגו להכחישם. השבוע התברר כי היו אמת בשמועות, ודגל התורה אכן נהגה בכפל פנים, ובגדה באמון שנתנו בה. למעשה חמור זה יהיו השלכות בעתיד".
ומה ההשלכות? האם נסתם הגולל על הקמת רשימה חרדית מאוחדת לקראת הבחירות לכנסת? ימים יגידו.
הבוקר מסר יו"ר הסניף המקומי של דגל התורה, שמואל גרינברג: "היו דיבורים עם שס אך לא היה סיכום. קיבלנו אור ירוק מהנהלת התנועה לקיים משא ומתן. אדרבה, כאשר שאלו אותנו אנשי שס אם להיכנס עצמאית חמשא ומתן ענינו להם בחיוב".