ב4 לפנות בוקר נחתם הסכם עם דגל התורה על כניסה לקואליציה. דגל התורה קיבלו תיק שפע בריאות תחבורה הגיל הרך גבייה וארנונה. נותרה מפלגה אחת אחרונה- ש"ס, כדי שהקואליציה תהיה מקיר לקיר.
ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך: "שמחה לבשר על כניסתה של דגל התורה לקואליציה. המגמה מלכתחילה הייתה קואליציה רחבה ככל האפשר. מבחינתי יש כאן אמירה שכולם רצויים ובית שמש תבסס עצמה כעיר בה חיים זה לצד זה חילונים דתיים וחרדים. מקווה שבע"ה נצליח שגם ש"ס ייכנסו לקואליציה."