"מחאת מחירי השכירות בבית שמש.אני שותף מלא ומסכים לחלוטין עם מחאת הזוגות הצעירים. מחירי השכירות בבית שמש עולים בקצב גבוה בשנים האחרונות.

אבל..

מחירי השכירות הם לא משהו שנמצא בידי העירייה. זה שוק חופשי. עירייה לא יכולה לבוא ולדרוש מבעלי דירות להפחית בדמי השכירות שהם דורשים. 

מה כן אפשר לעשות? לבנות. 

אם נבנה נגדיל את היצע הדירות.

בשנים האחרונות כמעט ולא יצאו לדרך פרויקטי דיור לאוכלוסיות הציוניות. השוק הקיים מתבסס בעיקר על פרויקטים שנבנו עד שנות ה-90+ מספר תכניות מצומצם.

בכוונתנו להמשיך את הפרויקט החשוב בנוה שמיר ויחד עם פרויקטי הבינוי-פינוי בשכונות כמו ביאליק ורמת לחי לתת מענה הולם לאלפי משפחות ציוניות המבקשות לשכור דירה במחיר שפוי.

הגדלת ההיצע תמתן את קצב הגידול בדמי השכירות. היא תתן לשוכרים אופציות נוספות שהיום הפכו למאוד מצומצמות."