לכל מי שמתקשה להגיע לעירייה ולהעלות רעיונות, אל דאגה, העירייה מגיעה אליכם.
המפגש הקרוב יתקיים ביום ראשון (20.1) במועדון 'מבצע משה' ברחוב הנרקיס (מול 141).
לדף האירוע: לחצו כאן
ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך, ובכירי העירייה, מגיעים למפגש עם תושבים בשכונת הנרקיס
פורסם בתאריך: 22/06/2026 13:55
לכל מי שמתקשה להגיע לעירייה ולהעלות רעיונות, אל דאגה, העירייה מגיעה אליכם.
המפגש הקרוב יתקיים ביום ראשון (20.1) במועדון 'מבצע משה' ברחוב הנרקיס (מול 141).
לדף האירוע: לחצו כאן