העובדים פתחו בעיצומים ללא הגבלת זמן, בועד העובדים טוענים כי משרד האוצר הפר את התחייבותיו לקלוט את העובדים המפעילים את תוכנית "מעגלי תעסוקה" כעובדי שירות במסגרת חתימה על הסכם קיבוצי חדש.
החל מהיום (ג') ועד להודעה חדשה יהיה סגור סניף שירות התעסוקה בבית שמש וכן כל סניפי שירות התעסוקה בארץ. זאת לאחר שעובדי השירות פתחו בעיצומים ללא הגבלת זמן.
נשוב ונעדכן.