בס"ד
להלן הפוסט של אסתר אליהו:
"חצי/ חצי
דוד חיים של אמא ביום קדוש זה שאחיך מתחתן היום.
הרי ברוררר שאי אפשר לשכוח אותך. היום אני מחלקת את עצמי לשתיים החלק הראשון זה לבלוע את הכאב ואת הדמעות והחלק השני לשמח את אחיך הערב
גם היום והערב חצויים מהבוקר הייתי אצלך וקישטתי לך את הקבר כי אתה מיוחד ותמיד אהבת להיות מיוחד את הבוקר הזה והיום הזה אני חולקת איתך רק את הלילה אתן לנהוראי ואשמח אותו. דוד שלייייייי אמא מתה עליך תן לי כוחות עליונים היום."
משפחת שמשנט מחזקת את ידה של רחל ובעזרת ה' רק בשמחות!