השבוע תקיים 'מכבי' התרמות דם במרפאותיה בבית שמש.

ההתרמות מיועדות לבני 18 ומעלה (17 עם אישור הורים) ובהצגת תעודת זהות.

ההתרמות מתקיימות בשיתוף מד"א, טרם וצוות הצלה.

להתרמה ברמה ג'

http://shemeshnet.co.il/calc_view_event.php?id=2814

להתרמה ברמה א'

http://shemeshnet.co.il/calc_view_event.php?id=2815