סרט חדש שעלה ממש בימים האחרונים למסכים, מצטלם בעירנו בית שמש,
להלן תקציר של הסרט:
"וורקו הוא מוזיקאי ממוצא אתיופי, בן 27, חי בתל אביב ומסתבך עם השוק האפור. הוא בורח אל שכונת הנרקיס בבית שמש בה גדל, ומוצא עבודה במתנ"ס הקהילתי בתור בחורה פרובוקטיבית וחצופה העונה לשם טיטי, כשהמשימה שלו היא לגייס נשים אתיופיות לסדנת העצמה נשית.
הסרט מצולם בשכונת הנרקיס בבית שמש.
צפיה מהנה!