כפי שהבטחנו מידי שבוע אנו מעלים מספר תמונות מעברם הרחוק של תושבי העיר, אתם מוזמנים לנסות לזהות מי בתמונה וכמובן לתייג.
מעת לעת נכריז על מי שהיה הכי פעיל/ה בפינת הנוסטלגיה, ונעניק לו/ה ארוחת בוקר זוגית. בהצלחה! 
התמונות באדיבותו הרבה של אלי ונונו.

תיוגים והשתתפות במדור הנוסטלגיה, בדף הפייסבוק של שמשנט. מוזמנים לבקר ולהשתתף. בהצלחה! 

לנוחיותכם - התמונות גם מופיעות כאן: 

[gallery_1388]