מתי חותה מסר בתגובה למערכת שמשנט: "מודה לכולם על 12 שנות פעילות בתקופת התפתחות העיר, עבדתי לצד וקנין, משה אבוטבול ועליזה בלוך, מאחל לה המון בהצלחה, אני סבור כי יש לרענן בעלי תפקידים לטובת הציבור. בהצלחה לכולם.."
מראש עיריית בית שמש נמסר: "בהחלטה משותפת שלי ושל מנכ"ל העירייה מתי חותה, יסיים מנכ"ל העירייה את תפקידו בעירייה בסוף החודש. זו הזדמנות להודות לו על שנים ארוכות של עשייה משמעותית לטובת העיר בית שמש ותושביה, על סיוע רב בכניסתי לתפקיד וכן לאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה ויעשה. מתי- תודה ובהצלחה!"