לאחר שבשנה האחרונה הסניף הגדיל את מספר המתנדבים, חובשים ורופאים, שיפר את רמת מקצועיותם בקורסים, שידרג את מערך התחבורה באופנולנסים נוספים, כעת הגיע תורה של מערכת ההזנקה.
החובשים נפרדים מהמירס הישן אשר ביצע את עבודתו נאמנה וכעת מקבלים מכשיר מהמתקדמים בשוק הישראלי בתחום התקשורת.
מכשיר הנותן מענה במערכת הקליטה לטווחים ארוכים, מערכת ניווט, מערכת תיעוד רפואי ועדכון מיקום בזמן אמת, וכל זאת כדי לעמוד ביעדי הארגון - להגיע לכל חולה ופצוע בזמן של 90 שניות.
מנכ"ל הארגון משה טיטלבוים סיפר: "לפני 12 שנה כשאיחוד הצלה קם, נסענו ברחבי הארץ לחלק למתנדבים ציוד ומירסים מהמתקדמים בארץ, והנה 12 שנים אחרי אנחנו שוב מסתובבים ומחלקים למתנדבים מכשירי הזנקה מהמשוכללים ביותר בתחום, וזאת על מנת לתת מענה מיידי לכל מקרה רפואי"
דוד לף ראש סניף בית שמש אמר : "ישנה תועלת רבה במכשירי ההזנקה החדשים, המכשיר יעיל למתנדבים שיוכלו להמשיך ולהציל חיים בכל רחבי האיזור, המכשירים פועלים בטכנולוגיה מתקדמת ונותנים פתרונות רבים לתחום המבצעי בלבד, תודה רבה להנהלת איחוד הצלה על ההשקעה הענקית"
תודה לרכזים הטכניים משה פרי ואברימי כהן שעוזרים להטמיע את המכשירים החדשים.