המפגינים לא רק מפגינים מסתבר, הם גם שופכים את הפחים לכביש, מה שגרם להקפצת העובדים בשעת לילה מאוחרת, יחד עם מנהל המחלקה אבי עמר, שפינו אל הפחים וניקו את הכבישים על מנת לאפשר לתושבים לקום לבוקר נקי. ולשנת 2019 ברגל ימין.
אין דין ואין דיין- המפגינים שהפגינו אמש, שפכו פחי אשפה על הכביש, מה שגרם להקפצת עובדים בשעת לילה מאוחרת.
פורסם בתאריך: 22/06/2026 08:22
המפגינים לא רק מפגינים מסתבר, הם גם שופכים את הפחים לכביש, מה שגרם להקפצת העובדים בשעת לילה מאוחרת, יחד עם מנהל המחלקה אבי עמר, שפינו אל הפחים וניקו את הכבישים על מנת לאפשר לתושבים לקום לבוקר נקי. ולשנת 2019 ברגל ימין.