המפגינים לא רק מפגינים מסתבר, הם גם שופכים את הפחים לכביש, מה שגרם להקפצת העובדים בשעת לילה מאוחרת, יחד עם מנהל המחלקה אבי עמר, שפינו אל הפחים וניקו את הכבישים על מנת לאפשר לתושבים לקום לבוקר נקי. ולשנת 2019 ברגל ימין.