תחנת מטה יהודה השלימה את היערכותה לקראת חגיגות הסילבסט, השוטרים יהיו פרושים בכוחות מתוגברים בשטח ויאכפו עבירות נהיגה, ובעיקר נהיגה תחת השפעת אלכוהול בשבוע הבא, בלילה שבין 31/12 ל-1/1, ייערכו חגיגות הסילבסטר, ורבים יוצאים לבלות במסיבות, במסעדות ובמקומות הבילוי השונים. החבר'ה נוהגים לשתות אלכוהול, וחלקם אף עולים על הכביש לאחר מכן ומסכנים הן את חייהם והן את חיי הנהגים האחרים והולכי הרגל. בתחנת המשטרה של מטה יהודה השלימו השבוע היערכות לקראת תגבור כוחות בשטח לקראת חגיגות הסילבסטר. שוטרי התחנה יהיו פרוסים בכבישים ובצמתים בלילה של החגיגות על מנת להבטיח את הגעת ציבור המבלים למקומות הבילוי והחזרה מהם בבטחה ובשלום וכן על מנת לשמור על הסדר הציבורי, זאת למען אבטחת הציבור ושמירה על בטחונו האישי. במשטרה קוראים לציבור הנהגים הלוקחים חלק בחגיגות הסילבסטר להתנהג בהתאם לחוק, להישמע להוראות השוטרים ולקבוע מראש עם חבר שאינו שותה אלכוהול במהלך הערב על מנת שיהיה זה שינהג בדרך חזרה הביתה מהמסיבות. משטרת מטה יהודה מבקשת להזכיר כי נהיגה תחת השפעת אלכוהול הינה עבירה חמורה אשר לצדה תלויים ועומדים עונשים כבדים, לרבות החרמת הרכב. סופש נעים וחמים !!!