יצוג מכובד של רשת המרכזים הקהילתיים עם חמישיית הסקסופונים מהקונסרבטוריון העירוני במופע מרשים בהיכל התרבות בנתניה. הערב, חמישיית הסקסופונים של הקונסרבטוריון העירוני בית שמש, הופיעו בקונצרט בהיכל התרבות בנתניה ועשו כבוד גדול לקונסרבטוריון, למרכז הקהילתי פסגות השבע, ולעיר בית שמש. זה היה קונצרט לכבוד 70 שנה למדינת ישראל. האולם היה מלא מפה לפה עד כי לא ניתן היה למצוא מקום אחד. לאחר הופעתם המוצלחת של חמישיית הסקסופונים בבלרוס בקיץ שעבר, הוזמנו הם לקונצרט הגדול והחשוב שהתקיים הערב. מנהלת הקונסרבטוריון העירוני שבמרכז הקהילתי פסגות השבע הגב' מרינה קוגן אמרה בסיום הערב: 'אני רוצה להודות ליעקב יארצקי המנצח של ההרכב על עבודתו המקצועית ביותר שבזכותה קוצרים חמישיית הסקסופונים הצלחות בארץ ובחו"ל, לנגנים התלמידים שלנו, שהתרגשו ונתנו ביצוע מדהים כמו תמיד'

המידע באדיבות אלי בן משה, דובר רשת המתנ"סים