סגן ד' עבר דרך ארוכה בכדיי לייצג אותנו בגאווה.הצצנו מעט על השלבים שכוללים המון קושי לקבל את התואר היוקרתי.
מעטים ממנו ממשים את החלום והופכים להיות טייסים. אלה הם 3 שנים מאתגרות וקשות שיכללו תרגילים 6 ימים בשבוע,  יכולות אישיות גבוהות ואתגרים.

התמודדות עם חוסר וודאות, הטסת מטוס (שזהו החלק הקשה ביותר) למידה על נשק, על הכל בקורס יקבלו ציון מהמפקדים ויצטרכו להרשים אותם.
ללא ספק הבחור שלנו עבר לא מעט גאים בו!