עליזה בלוך בקיר הפייסבוק שלה:
"אז מה היה לנו ביממה האחרונה... -- אמש קיימנו פגישה עם יו"ר הוועדה המחוזית ומתכננת המחוז. בתפיסה בה אני מאמינה, העיר בית שמש צריכה להיות מתוכננת לטווח ארוך. דיברנו על תפיסת המתאר הכוללת של העיר בשיתוף עם כל הגורמים- על איך לשלב את התיירות, התעשיה והתרבות תוך כדי התחשבות בצרכי התושבים. בפגישה התחלנו ליצור את קווי המתאר לפיהם תיראה בית שמש של שנת 2040. את הבוקר הזה פתחתי בסיור עם אגף שפ"ע (שיפור פני העיר) כפי שאני עושה מדי שבוע מאז כניסתי לתפקיד. היום היינו ב"שכונת הפולשים". אני שומעת מכם התושבים על התקדמות יפה בתחום זה ואמשיך לעשות ככל האפשר כדי לקדם את התחום. בקרוב מאוד יהיה יום מיוחד, הפנינג, של שיפור פני העיר בשיתוף התושבים- פרטים בקרוב! לאחר מכן קיימנו את הפגישה השבועית עם עובדי העירייה. הנוהל הזה שנכנס מדי שבוע חשוב לי מאוד ונותן לי לחוש מעט יותר את הצרכים של העובדים ולהעביר אליהם את צרכי העיר. שמחה לראות שהמפגש הזה עושה טוב. בצהריים נפגשתי עם ארגון הנוער "מתוק בלב" שהוקם לזכרו של גיל-עד שעאר ועם חניכות מרכז הנוער מקום בלב OU בבית שמש. היה מרגש. התארחתי גם בכנס הנדל"ן של מזרחי טפחות שם דיברתי על "עיר העתיד של ישראל". אני רואה את העובדה שמזרחי בחרו לעשות כנס מיוחד דווקא בבית שמש כחלק מהאמון שעירנו מקבלת כעת מחדש. ההנהלה הראשית של הבנק רואה בעיר בית שמש עיר בצמיחה מואצת ולכן מקיימת אירוע ייחודי לגורמים בעיר בלבד. זה נפלא. בערב השתתפתי בפסטיבל "על הדרך" להכרת התרבות האתיופית. עוד הזדמנות לראות את הפסיפס האנושי היפה של העיר בית שמש. המחויבות שלנו לראות ולהכיר את התרבויות השונות בעיר שיוצרות את היחודיות המדהימה הזו ששמה בית שמש. שמחתי לראות שם מכלל העיר ולא רק מהקהילה האתיופית. סיפרתי לכולם שביום הראשון שלי בתפקיד חנכתי תערוכה בבניין העירייה של בוגר שלי סלומון טאקה שציוריו פתחו גם את הערב הזה. בסיום דבריי חשוב לי להודות לכם הקוראים והקוראות. התגובות שלכם מחממות את הלב ותודה על הדברים החשובים שאתם מעלים כאן."